Antidepprisiva, kom till pappsen!

Okej, tog väl i där men jag är lite nedstämd faktiskt. I-AM-BORED! Kan det vara en förklaring?
Igår innan jag gick och lade mig tänkte jag såhär: Om jag går och lägger mig nu och vaknar tidigt imorgon så kanske jag faktiskt får något gjort!
Sagt och gjort, vaknade kvart i åtta. Åt frukost, och sedan började jag städa hela huset! Övervåningen OCH nedervåningen! Fyfan för personligt rekord alltså! Det lilla äventyret tog ungefääär en timme. Hur stolt är man inte då liksom? Eget initiativ på högsta nivå eller vad?!
Jag skulle ju få mycket gjort och det har jag, men sen då? Ja, har legat i sängen och slaggat med datorn i snart två timmar. Den direkta anledningen till det stora suget efter lyckopiller (eller socker). Ska till banken senare och sen leta efter ny frisör. Den jag hade tidigare fick en stroke för två månader sedan och jag antar att hon är sjukskriven i en evighet nu. GREAT!
Skulle kunna pallra mig ut till Köping, men vafan liksom. Orkar man?
Solen börjar kika fram nu, vilket kanske är ett bra tecken eftersom jag ska till Kungsudden med delar av NV-ligan. Afterwork som Sara sa i lördags~~~~~~~~~~ (^_~)v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0