ÄNTLIGEN!

Har de senaste timmarna fått stå ut med karaoke-sjungande släktingar och föräldrar...alkohol och karaoke går inte ihop!
Har mitt rum precis ovanför vardagsrummet där de stått och gapat med sin falsksång! Trodde jag skulle bli galen, men det verkar ha tystnat så jag börjar återgå till mitt riktiga jag nu....finally!

Har bara legat och degat idag. Så himla skönt på något sätt, men ändå så jäkla tråkigt!
Har tröstat mig med två Vänner-säsonger och det börjar också kännas lite i nacken att jag bara legat stilla sen jag vaknade.
Nämnde jag förresten att jag inte gått mer än 5 meter från soffan och datorn? Ätit har jag verkligen gjotrt! För mycket tydligen, men smärtan går nog över (^_^)

Hoppas alla haft en trevlig fredag, för det har inte jag!

Mors mors! :)

Kommentarer
Postat av: johan

hehe ^^



Iaf så tänkte vi grilla hemma hos mig imron, sara kommer runt kl 6 o tror att både jessica o kevin dyker upp, du kan ju slå en pling till mig lr sara om du kan vara med ;-)

2008-06-20 @ 23:46:04
URL: http://charmhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0