För mycket lasagne

Som jag tidigare skrev,så ha jag varit hos Micke i stort sett hela dagen, ser ni! Time Out och Superhero Movie plus lite kubb.
Kul vare, fast jag känner att det börjar bli dags för lite bowling och minigolf, hörni!  ;)
Det hämde dessutom lite roliga grejer medan jag väntade på bussen hem från Micke. Först så såg jag Nina, tror jag, på väg till Köping.
Plötsligt kör en röd bil förbi med en snubbe med en baseboll kepa. Han tutar och vinkar år mig, och jag ser ut som ett rådjur som håller på att bli påkörd. Hinner inte riktigt se vem det var, så jag tänker liksom vafan haha.
Det roligaste var ändå en töntig tjej/kvinna som kör förbi i sin slitna och rostiga Ford och lipar åt mig. Väx upp!
Har hunnit äta nu och jag tror, jag tror jag tog för mycket. Känner tomatsmak varje gång jag andas ahaha!
Får hoppas jag inte åt för mycket, för jag har en chips -och popcornpåse som ska avverkas ikväll. Film och skräpmat kan inte bli bättre!
Ska gå och sätta igång en maskin med tvätt nu.

Mors mors, lingonfejs! (^_~)v

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst händer de grejer när man väntar på bussen! I onsdags när jag vänta vid kungsudden tutade ett x antal långtradarchaufförer på mej samt Fredrik Erlandsson:P Okej han tuta inte, bara heja...:P

2008-06-26 @ 20:01:41
URL: http://stilblick.blogg.se/
Postat av: Johan

Hahaha.. saken med den lipande kvinnan är en sån typisk grej för Kevin att säga:P Så löjlig så man troa att han skojjar, o aldrig händer en själv :P

2008-06-26 @ 20:54:13
URL: http://charmhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0