Incestdrama och grillning

Morsning korsning på er!
Kommer att spendera dagen med grillning med släktingar. Igen... (^_^)
Jag vet inte vad det är med just fulla släktingar och karaoke? Klockan är bara  13 och de är redan i full gång med sin jäkla falsksång! Det är som att se på på en dålig film! De hinner inte sjunga i takt med musiken, så de måste sjunga ikapp, vilket gör att det låter ännu värre! AAAAAHHH!   (-.-')

Har inte berättat om gårdagen, men om ni läser rubriken så fattar ni vad kvällen bestod av (^_^) Jessica stod utan konkurrens för dagens bästa missförsånd haha. Läs rubriken igen, och vipps, så har ni dagens missförstånd!

Johan: Ja, men hon börjar bli lite mullig...

Sara: Hon har väl tagit sina p-piller!


Innan vi ens hunnit börja, spiller Johan ut en hel burk med cider på Sara. Hon skriker att det är så himla kallt och vi andra sitter bara och tittar på. Ingen gjorde något haha
Grillningen ska vi inte ens prata om för den var ju totalt misslyckad! Jag kunde inte ens ta mig ner till grillen pga träskorna jag hade på mig, så det är ju självklart att vi åt kolbitar till klyftpotatisen.
Resten av kvällen bestod av våldgästning av centerns logdans, en mobbad musiktävling som Sara insisterade på att ha (kan vi bli mer mobbade?) och ännu mer skitsnack. En riktigt trevlig kväll det vill säga! :)

Had et gött små lingonfejs! :D



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha om man sänker sin stolthet blir de mkt roligare, eller hur Thomas?;)

2008-06-22 @ 17:25:56
URL: http://stilblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0