Lalala... släng mig i väggen!

Örk, somnade väldigt sent igår och jag ville verkligen vakna pigg idag. En släktng är här över helgen och självklart måste jag vara snäl och så. DET är omöjligt när jag bara sovit i 7 timmar (detär faktiskt sommarlov, så ja det är lite ahah). Först kommer han in på mitt rum och ropar på mig:

Han: Thinh, är du vaken?

Jag: ZZZZZZZZZZ...

Han: Är du vaken?

Jag: ..........jaaaa


Så nu är jag extremt trött och förbanad för att han väckte mig. Precis motsatsen till allt jag skulle ha varit idag. BAH!
....men vädret är fint

Jo, förresten, glad midsommar (som om det fortfarande finns någon som firar det XD )

Mors mors och ha det gött gott folk!

Kommentarer
Postat av: Sara

Glad midsommar:) Å ja hos Wallinders firar vi traditionell svensk midsommar;)

2008-06-20 @ 13:47:42
URL: http://stilblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0