Nån gång får det fan vara nog!

Blir bara så jävla trött på allt runt omkring mig just nu. Alla ska vara nöjda med sitt.
De klampar runt med sina enorma egon och försöker hålla uppe den där jävla fasade.
''Haha, klart vi är lyckliga!''. SKITSNACK! Hela Eskilstuna pratar för fan om er och ni tror ni är diskreta va? Jävla fanskap är vad ni är. Ni skäms ju så mycket om er själva! Det är så tydligt!
Varför skulle du annars föra alla bakom ljuset in i det sista? Vi förlorade någon vi alla på något sätt älskade, och du dolde allt för oss! Dina försök misslyckades ju tidigare så du var väl rädd att bli hånflabbad åt inför hela Nyfors, eller hur? Du försöker vara perfekt men din krackelerade fasad visar tydligt vad du är så dålig på!
Och NI! Ni skulle säkert göra allt för pengar va? Jag är jävligt trött på era smutskastningar på varandra! Trots att ni kännt varandra sedan åratal tillbaka. Blir illamående varje gång jag tänker på hur ni behandlar varandra pga pengar.
Det är fan mycket värre att gå runt och låtsas som om ingenting. Har ni någonsin testat att göra det? Vet ni vad ni utsätter folk runt omkring er för? Antar inte det eftersom ni fortfarande beter er som idioter! Att jag delar blod med er är något jag kommer att skämmas för länge!
Jag vill spola tillbaka mitt liv till den tidpunkten jag var som lyckligast. Tillbaka till sommaren 2000...

Förlåt för det här inlägget men jag tyckte att jag var tvungen att få ut det...

Hoppas ni haft en bättre kväll~~~~~~~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0