''Ölvägen 23 och sen till vänster...''

Har sett två saker idag som gjort min dag (är hur jävla lättroad som helst!).
Det är helt otroligt vad för grejjer man kan se i lilla lilla lilla Kungsör. Så, det första jag såg var när jag var på väg från gymet. Är ortoligt stolt att jag var där innan tolv!
Hursomhelst, när jag gick på vägen känner jag plötsligt en stark öllukt! Vafan, tänkte jag. Klockan är ju bara tolv, super folk redan?
Jag vände mig om och jag såg en läckande Spendrups-lastbil! Det var inte lite heller! Det är inte alla dagar man ser en en Spendrups-lastbil med en läckande tank körandes på gatorna. Skrattade som tusan, och jag tycker synd om föraren. Han lär ju få en chock när han tömmer tanken senare.... (^_^)v
Så till den andra saken då... Jag står i köket och väntar på att min kyckling ska bli klar. Står och dagdrömmer lite vid fönstret och ser plötsligt en sån där moppe som Posten har. Typ en flakmoppe som går på el. Så postkillen stannar utanför ett hus (i en nerförsbacke), hoppar av och lämnar posten. Vad händer? Jo, den så ortoligt smarta killen glömmer lägga i handbromsen och moppen börjar glida nerför backen! Han står ju vänd mot moppen så han ser ju inte det, utan börjar springa efter moppen när han vänder sig om och hoppar på den och kör iväg. Återigen garvar jag arslet av mig!  (^o^)

Sitter och chillar lite till musik och väntar på att dagen ska gå. Vet inte direkt vad jag ska göra idag. Vet inte ens vad som gåt på TV...totalt tappat kollen på tv-tablåerna den senaste månade, eller månaderna. Illa, mycket illa! Ska väl förmodligen ta tag i städningen haha. Det här är vad som ligger på mitt soffbord: 4 bananskal, tre tallrikar, fyra skålar, en plastbruk och en påse med Pågen kanelgifflar.
A real MESS!
Kan väl lika gärna ta tagi skiten med en gång.

Take care, lingonfejs! \(^_^)v

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ibland händer de grejer i Kungsör:P Å ja, de kallas sommar;)

2008-06-23 @ 18:05:51
URL: http://stilblick.blogg.se/
Postat av: Sara

Här är jag igen:P Kmr du med till kungsudden imorrn?:)Jag å Johan slutar kl.4 men sen kan ju vi komma förbi dej?

2008-06-23 @ 18:13:27
Postat av: Sara

Japp vi hittar nog :)

2008-06-23 @ 20:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0