Så här dagen efter

Godmorgon på er! Har nog haft den värsta natten hittills! Har haft en fjäder upp i ryggen hela natten och det var inte så skönt. Vet inte varför jag inte flyttade på mig, men jag var väl för trött. Iaf, är ganska stel just nu :P Och hungrig!
Har länge funderat på om jag ska gå ner, men päronen har dragit igång karaoken igen klockan tio på morgonen! Golven i mitt hus är vekligen skittunna! Och sen så hör jag hur mina syskonen rivet huset där nere....BAH!
Ska nog ta en runda på åsen senare. Kanske haha. Har inte spungit på säkert en månad så jag får se hur detblir med den saken :P


Ha det gött! :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Kom mellan 6 o halv sju, sara har fixat dricka jag potatis o sallad typ o jessica kött typ.. du kan ju köppe lite godis o chips ;-) :)

2008-06-21 @ 14:48:50
Postat av: lina

haha kanske ska instrallera en nyare msn så man kan snacka utan att man måste vara online ;) haha (a)

2008-06-21 @ 17:21:45
URL: http://lnpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0