Tidig morgon igen...

Kravlade mig upp ur sängen klockan sju imorse. Har inte kännt mig så här död sen vetetusan! Skulle ta med syrran till tandläkaren. Undersökning sa morsan, men blev tvungen att sitta kvar när de plastade 3 tänder på henne. Nämde jag att jag var trött? (-_-)v
Måste dessutom var mycket pinsamt att följa med till tandläkaren som förälder. För om tandläkaren märker att barnet borstat tänderna dålig, så ligger ju skulden på föräldrarna. Då har man ju inget att skylla på, och man kan ju inte skylla på att den andra föräldern sköter tandborstningen, för då framstår man ju som en fem-åring haha ^^ Lite tankegångar som flög genom mitt huvud under tiden jag satt och väntade. Ööörrk!
På vägen hem var det inte ett enda moln på himmelen och solhelvetet tittade fram för första gången på en vecka (så kändes det iaf).
Ska ta och duscha nu, och sen sova någon timme. Håller på att dö!



Syrran hälsar!

[UPDATE]
Sorry, Sara. Inte meningen av totaldissa dig när jag gick förbi ditt jobb, men jag lyssnar hellre på Coldplay än.... mohahahahha

Kommentarer
Postat av: Sara

Vill bara göra dej medveten om att du totaldissa mej idag när du gick förbi dagis:P haha såg att du kom förbi på vägen så jag springer efter å ropar, men där går du med din jävla ipod å varken ser lr hör:P HAHA måste ha sett riktigt kul ut!

2008-06-25 @ 16:33:03
URL: http://stilblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0