Piggare kan ingen vara...

Hupp! Återigen vaknade jag med den där omänskliga ryggvärken. Anledningen är ju såklart soffan som jag somnat på. IGEN! Jag lovade mig själv att jag inte skulle sova här mer, men jag märkte knappt att jag somnade. Kommer inte ens ihåg vad jag kollade på på TVn, för jag vaknade till ett brittiskt morgonprogram.
Jag har ibland svårt med den brittiska dialekten, lite sövande på något sett, men det är ju värst på morgonen. Du är trött, och hjärnan känns som en skål gröt. Då passar det ju att dina öron proppas med grötliknande ord på engelska. För det är just vad det låter som.

Sista dagen inför helgen så jag ska jobba. Hela lördagen och halva söndagen tror jag, kanske slipper på söndag om jag har tur (^_^). Börjar ju jobba på måndag på Mistelns ålderdomshem. Tror det kommer bli ganska intressant.

För resten av dagen vet jg inte riktigt vad jag ska göra. Solen skiner och på och det är ganska varmt. Känner mig ganska badsugen, även om vatnnet kanske är lite kallt men skitsamma haha.
Någon som hänger på? :P

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0